Eventjes geduld nog... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jennifer Kuijlaars - WaarBenJij.nu Eventjes geduld nog... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jennifer Kuijlaars - WaarBenJij.nu

Eventjes geduld nog...

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

13 Januari 2010 | Nederland, Maastricht

...want het busje, o nee, we mogen weer vliegen :D komt zo!

Jaja, nog maar een maandje en dan staat er een nieuw buitenlands avontuur op mij te wachten: Jennifertje gaat Down Under :D Alles is inmiddels zo goed als geregeld door mijn grote vriendin Joyce (madameke van het reisbureau die mij hopelijk van de week geen mailtje stuurt met de mededeling dat het allemaal toch niet kan, want dan wordt dit langdurige vreugdedansje hier in het Zuiden des Lands toch wel eventjes heel bruut verstoord...) en het volgende staat voor mijn 7 weekjes in Australie op het programma:
Allereerst natuurlijk de vliegreis vanaf Schiphol op 13 februari 2010 die mij uiteindelijk in dit mooie land zal brengen, waarna mijn 11-daagse reis langs de Oostkust kan beginnen. Eindigend in Sydney ben ik dan meteen op de juiste plaats van bestemming en zal ik de 5 weken die nog volgen daar ook heerlijk blijven zitten. In die weken ga ik als een kleine gek bij al mijn patienten op hun huid zitten om dat eens eventjes goed te kunnen bestuderen ;) Dit alles in het teken van mijn co-schap Dermatologie waarbij het grootste lichaamsdeel van de mens uiteraard centraal staat.

En daarna? Dan kom ik weer heerlijk naar huis toe :) Op 4 april 2010 landt mijn vliegtuig alweer op Hollandse bodem en komen we hopelijk met een goedgevulde koffer boordevol verhalen weer terug in ons gezellige Kikkerlandje :D

Ik heppur zin in!!!

Liefs Jennifer


ps: en mijn vluchtschema in detail:
Hoe ik er ga komen:
13 februari 2010 MH 17 Amsterdam – Kuala Lumpur 12.00 – 06.45 uur #1
14 februari 2010 MH 141 Kuala Lumpur – Sydney 09.00 – 19.55 uur

15 februari 2010 DJ 935 Sydney – Brisbane 11.00 – 11.30 uur
15 februari 2010 DJ1117 Brisbane - Proserpine 12.40 - 14.20 uur


En natuurlijk vlieg ik ook weer terug:
03 april 2010 MH 122 Sydney – Kuala Lumpur 15.00 – 20.30 uur
03 april 2010 MH 16 Kuala Lumpur – Amsterdam 23.55 – 06.35 uur #1
#1 = aankomst volgende dag

  • 13 Januari 2010 - 19:27

    Sandra:

    Jennifer! ik ben jaloers! ik weet het zeker dat je het super naar je zin zult hebben:) vrijdag kletsen we bij! X

  • 13 Januari 2010 - 19:35

    Angela:

    Heey Jennifer

    Wat gaat de tijd toch snel, zo kom je terug uit India en zo ben je weer op weg naar het volgende prachtige avontuur!
    Leuk dat je begint met een rondreis,eerst even relaxen alvorens je weer vol aan de slag gaat.
    Het enige minpuntje dat ik kan ontdekken is dat je vertrekt als het zuiden van het land zich heerlijk uitleeft tijdens het carnaval!!
    We zullen op je proosten en vinden het vast niet erg omdat vaker dan 1 keer te kunnen doen!
    Lieve Jennifer heel veel plezier met de verdere voorbereidingen, we zullen weer met plezier al je verhalen lezen.

    Lieve groetjes en ALAAAAAAAAAF

    Angela


  • 13 Januari 2010 - 20:16

    Ruth Clout:

    Hey lief buurmeisje :)

    Vanuit het kamertje naast je wens ik jou natuurlijk weer een te gekke tijd toe, in ditmaal, het grote en mooie Australië :D (het lijkt maar niet op te houden met landen bezoeken :P)
    Ga heerlijk genieten van het reizen daar en veel succes met je co-schap Dermatologie!

    Liefs, Ruth

  • 13 Januari 2010 - 20:24

    BBtje:

    Heeeeyy BB,

    Ik zou zeggen, tot in OZ!!!!

    Dikke knoefel BB

  • 14 Januari 2010 - 09:17

    Gonny Jonker:

    alweer bijna op reis het houd niet op net terug van india. maar het zal vast weer een heel avontuur worden, ik ben weer heel benieuwd naar je reisverslagen. heel veel plezier met eerst je rondreis. groetjes peter en gonny jonker

  • 14 Januari 2010 - 11:04

    Hester:

    Spannend....!! Ik wil ook naar Australie :(.

  • 14 Januari 2010 - 12:25

    Emily:

    Heeey Jen,

    Je bent ook een gekke he:P;) net terug uit India en gelijk weer naar Australië!! Ik vind het knap dat je dat zomaar allemaal doet!! Echt super!! Heb nog niet eens met je kunnen bijkletsen over India en je bent al weer weg!! Voordat je weggaat spreek ik je nog wel!!! Echt super van je!!!!

    xxx Je Fan

  • 14 Januari 2010 - 19:45

    Marlon:

    Dag Mevrouw, Down Under voor mij ;)!
    Iedereen is maar jaloers op je, including me :P Terwijl ik ook niet mag gaan klagen natuurlijk met mijn aankomende trip! Sommige zijn al blij met 1 trip per jaar, maar jij moet er natuurlijk weer 2 van maken!! Goh, wat een mazzelkont ben je toch!
    Heeeel veel leerplezier, maar geniet ook van het land en de natuur wat die jou te bieden heeft. En ofcourse geniet van het mooie mannelijk schoon wat daar rond loopt haha, want dat schijnt zeker niet verkeerd te zijn :D!
    Ik spreek je meis!
    Liefss en een dikke knuffel uit Hoorn

  • 14 Januari 2010 - 20:35

    Agnes:

    Jennifer

    Dit wordt dan het avontuur van 2010 of volgt er nog meer dit jaar?

    Heel veel plezier Down under en ik verheug me alweer op je verslagen

  • 15 Januari 2010 - 06:22

    Mariel:

    heerlijk! :D
    Kunnen we nog meeten voordat je weggaat?

    Liefs, mariel

  • 15 Januari 2010 - 12:29

    Jorg:

    Klinkt goed!! Vanavond hoor ik de rest wel. In ieder geval succes met de laatste voorbereidingen! :)

    Groeten, Jorg

  • 17 Januari 2010 - 22:20

    (tante) Marianne:

    Je gaat in Sydney toch wel slapen voordat je doorvliegt naar Brisbane en Prosperpine...?

  • 18 Januari 2010 - 08:49

    Ellis:

    Jennifer!

    Jeuj, alweer op reis! Wat hebben wij 't toch zwaar als geneeskundestudenten he.. ;)
    Alvast heeeeeel veel plezier daar en succes nog met de laatste voorbereidingen!

    Liefs, Ellis

  • 18 Januari 2010 - 12:33

    Steven:

    Nog meer ervaringen, nog meer verhalen, nog meer spannende geneeskundeanekdotes...
    ik kijk er weer naar uit hoor! :D

    Keep us in touch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Dermatologie in Sydney

Recente Reisverslagen:

05 April 2010

Zoals het klokje thuis tikt...

27 Maart 2010

Working 9 to 5

17 Maart 2010

Having fun in de sun?!

07 Maart 2010

Maart roert zijn staart

27 Februari 2010

Jen's awesome Capricorn Suntanner
Jennifer

Actief sinds 01 Juni 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 29463

Voorgaande reizen:

13 Februari 2010 - 04 April 2010

Dermatologie in Sydney

06 Augustus 2009 - 20 November 2009

Community Medicine in Vellore

02 Juni 2008 - 06 Juli 2008

Birmingham

Landen bezocht: