Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jennifer Kuijlaars - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jennifer Kuijlaars - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

05 Augustus 2009 | Nederland, Breda

Een grote volgeladen koffer staat beneden na een check-check, dubbel-check, re-check procedure al op mij te wachten; alles is geregeld en over een paar uurtjes kunnen we dan eindelijk echt-echt vertrekken. Niet langer alleen maar dromen over alles wat er wellicht gaat komen, maar als een gek het diepe induiken en maar zien wat er op mijn pad komt...
De reiskriebels in mijn buik blijven zich maar opstapelen en zorgen voor de nodige last-minute-gektes zoals deze bij dit stresskuikentje horen ;)
Tesamen met de woorden van onze Pakistaanse ober van gisteren (om alvast in de stemming te komen voor onze reis hadden we een family dinnerdate in een Indiaas restaurant in Breda, alwaar mijn kleine broertje daadwerkelijk een echt watje is gebleken aangezien hij de pittige gerechten toch echt niet aan kon :P En nee kleine, blussen met cola helpt in dat geval echt niet ;)) welke mij de gang van zaken in India heel kort uitlegde: "Komt wel goed, komt wel goed" maar komt niet goed. Fijn, dat is precies de oppepper die ik 2 daagjes voor vertrek nog eventjes nodig had...Dat wordt dus vertrouwen op mijn creatieve geest en stiekem hopen dat ik in India kennis mag maken met de uitzonderingen op de regel :)

Hoe het ook zij: vannacht om 3 uur ga ik Breda verlaten en gaat het Grote Avontuur van deze Kleine Meid dan echt beginnen...Ik ben benieuwd!

Liefs Jennifer

ps: voordat ik daadwerkelijk weg ben wil ik nog eventjes heel snel kwijt dat ik het ontzettend lief vind dat ik zoveel reacties, berichtjes, mailtjes, telefoontjes, smsjes, kaartjes en bezoekjes heb mogen ontvangen; echt superleuk!
Ik ga jullie missen!
X

  • 05 Augustus 2009 - 19:11

    Angela:

    Heey Jennifer

    Ga genieten van de reis waar je al jaren van droomt.
    Tot mails,

    lieve groeten Angela

  • 05 Augustus 2009 - 19:32

    Karin:

    Ha Jennifer, nog een paar uurtjes en dan ben je echt op pad. Heel veel plezier met je avontuur in India.

    groetjes Karin

  • 05 Augustus 2009 - 19:37

    Maroeska:

    Meid geniet ervan je gaat een mooie tijd tegemoet!!! en vooral blijven genieten!!!

    x maroeska

  • 05 Augustus 2009 - 20:11

    Foske:

    Heyy Jennifer!
    Spannend hoor! Ik weet een beetje hoe je je voelt. Alles komt goed weet ik zeker! Houd ons op de hoogte en veel plezier alvast.

    xx liefs Foske

  • 05 Augustus 2009 - 20:55

    Agnes:

    Dag Jennifer
    nog een paar uurtjes en dan gaat het grote avontuur beginnen. Spannend en ook heel erg leuk. Gaat vast goed, komt vast goed dus word je wel de uitzondering op de rege Je improvisatietalent zal je wel van pas komen.

    tot mails

  • 05 Augustus 2009 - 20:55

    Cockey:

    Wanneer je dit leest zit je al in Nepal.We hopen spoedig weer wat te horen.

    Laat de geuren en de cultuur bij je binnenkomen.

    Geniet ervan.
    groetjes,
    cockey

  • 05 Augustus 2009 - 22:47

    Anke:

    Hey Jen,

    Succes met de reis, want dat is op zich al een hele beleving. Ik hoop dat je nu nog even last minute checkt of je je studentenkaart bij je hebt: kortingen zijn ook in het buitenland altijd welkom! Enjoy en ik lees je berichtjes wel!
    x, Anke

  • 05 Augustus 2009 - 22:54

    Ruth:

    Hey Jen!

    Ik heb je net nog wel een smsje gestuurd, maar toch ook nog even een berichtje op je site. ;)
    Ik wens je allereerst een hele goede reis! En natuurlijk een te gekke tijd :D
    Laat alles op je afkomen en geniet van dit alles!!

    Liefs, Ruth

  • 06 Augustus 2009 - 05:57

    Myrthe:

    Hey lieve Jennifer,
    Geniet er van! Ik twijfel er niet aan dat je een geweldige tijd gaat krijgen. Het zal wel even wennen zijn: een HEEP-uur zonder jou...
    Liefs x Myr

  • 06 Augustus 2009 - 09:09

    Steven:

    Hey lief PR-madammeke!

    Om het nog een beetje goed te maken... nog maar een berichtje ;) Voor als je aankomt.

    Heeel veel plezier!! Ga je hoofd lekker instellen op de 'geniet-stand' en geen zorgen maken over ons hier. Wij 'mannen' (ja... zelfkennis...) gaan ons prima redden! :D

    Onthoud ons de spannende verhalen vooral niet! We willen je avonturen natuurlijk op de voet volgen!

    Groetjes!!!

  • 06 Augustus 2009 - 10:18

    Bas:

    Ha jen!

    Ontzettend veel plezier en succes op je reis en met je co-schap! Ik ga zekers je verhaaltjes lezen! Maak er wel mooie verhaaltjes van he?! Dan zie ik dat vast als opwarmertje voor mijn eigen reis :P

    Tot over heel lang!
    Groetjes
    Bas

  • 06 Augustus 2009 - 10:36

    Mariel:

    heey jen,

    spannend spannend allemaal! Ik hoop dat de vlucht goed gaat/is gegaan en dat je lekker kunt gaan genieten! :)
    Hou ons op de hoogte!

    veel liefs, mariel

  • 06 Augustus 2009 - 15:14

    Lian:

    Heyhey!

    Heel veel plezier en geniet ervan! Waarschijnlijk ben je nu al bijna daar en gaat het allemaal echt beginnen!! Zal je verhalen op de voet volgen!!

    X Lian

  • 06 Augustus 2009 - 15:28

    Marlon:

    Heyyy meis!!
    Echt heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier en succes toe gewenst! Ik hoop dat je een onvergetelijke tijd tegemoet gaat, dat je leuke mensen ontmoet, dat je op onvergetelijke plekken komt, dat je dingen meemaakt die je nooit van je leven zult vergeten!
    Kortom maak er iets supers van!!
    Dikke knuffel uit Hoorn

  • 06 Augustus 2009 - 15:37

    Annique:

    Hey Jennifer

    Jeps... nu gaat het toch echt allemaal gebeuren! Al weken en maanden naaruit gekeken en het kan haast niet anders dat je over een hele tijd net zo lyrisch terug komt als dat je nu al was ;) Ik verwacht je dan terug met alle verhalen over wat je hebt gedaan, maar deze zal ik trouw blijven volgen via je berichtjes.
    Heeel veel plezier!

    X Annique

  • 06 Augustus 2009 - 16:55

    Ellis:

    Hee Jennifer!

    Superspannend zeg! Ik ben heel benieuwd wat je daar ver weg allemaal gaat meemaken. Hopelijk ga je heel veel leuks doen en moois zien en vooral veel onvergetelijke ervaringen opdoen! Geniet ervan!

    Liefs Ellis

  • 06 Augustus 2009 - 18:21

    Irene:

    Ha Jennifer!!

    Super veel plezier en ga ervan genieten!!!! Ik zal je zoveel mogelijk volgen op je site vanuit Kenia. Ik hoop dat je de kaart hebt meegenomen ;)

    xx Irene

  • 06 Augustus 2009 - 18:26

    Juul:

    Jennnnniie!
    je bent nu al onderweg, maar nogmaals ik denk aan je! heel veel plezier, ben erg benieuwd naar je verhalen.
    Wilde alleen even zeggen:
    een hele dikke knuffel vanuit een snik heet P.E.!

  • 06 Augustus 2009 - 19:53

    Angelique:

    Heeej meissie,
    Heel veel plezier en geniet van de leuke tijd daar!!!
    Pas goed op jezelf hè:)
    knuffelsss

  • 07 Augustus 2009 - 18:31

    Sandra:

    Heey Jennifer! Ik denk dat je er inmiddels al bent...jeetje ik zal wel op moeten schieten als ik ook als eerste op jouw site wil kunnen reageren;)ik ga t proberen! ik zal in iig je verhalen volgen! geniet van al je avonturen je hebt het verdient! liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Community Medicine in Vellore

Recente Reisverslagen:

21 November 2009

Een onvergetelijk einde!

05 November 2009

My Super Sweet 21st

27 Oktober 2009

Een week vol hartjes en vuurwerk

19 Oktober 2009

Hier zijn we dan!

07 Oktober 2009

Life is like a box of chocolates...
Jennifer

Actief sinds 01 Juni 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 29379

Voorgaande reizen:

13 Februari 2010 - 04 April 2010

Dermatologie in Sydney

06 Augustus 2009 - 20 November 2009

Community Medicine in Vellore

02 Juni 2008 - 06 Juli 2008

Birmingham

Landen bezocht: