Bye bye Birmingham - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jennifer Kuijlaars - WaarBenJij.nu Bye bye Birmingham - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jennifer Kuijlaars - WaarBenJij.nu

Bye bye Birmingham

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

10 Juli 2008 | Nederland, Breda

Een laatste blik werp ik in mijn kamertje, waarna de deur definitief in het slot valt; het is de hoogste tijd om terug te keren naar mijn geliefde Vaderland.

Vol fantastische herinneringen aan deze geweldige 5 weken in Engeland, zet ik enkele uurtjes later voet op wel heel bekende bodem. Geheel bepakt en bezakt kom ik de automatische deuren door en heb ik binnen luttele seconden die 2 bekende gezichten gevonden. Ik vergeet de wereld om mij heen en vlieg papsie en mamsie om hun nek: ik ben weer thuis!

Liefs Jennifer

• 14 Juli 2008 - 22:15

Cockey:

Wel een late reactie maar ik kijk vol verwachting uit naar je verhalenboek over deze periode en de foto's

• 06 Juni 2009 - 19:52

Juliette En Ginette Albersen:

en dat wordt het weer bijna tijd om een nieuwreisverhaal aan te leggen! promise me you'll keep me updated!
    dikke kus